Aktualizacja Dziennika Vulcan dla Rodzica i Ucznia

Każdy Rodzic i Uczeń posiadający konto w Dzienniku Vulcan musi wykonać aktualizacje swojego dostępu. Proces jest intuicyjny i krótki. Pomocą mogą być filmy i dokumentacja poniższe. Aplikacja Dzienniczek Vulcan została wycofana. Obecnie obowiązującą aplikacją jest eduVulcan.

W czasie aktualizacji użytkownik musi wybrać jedno z dwóch typów kont. Wybór można zmieniać w czasie trwania roku szkolnego. Jedno – zwykłe, drugie – eduVulcan. Oba bezpłatne. Ale to drugie po 1.11.2024 r. w wersji rozszerzonej będzie płatne. Konto eduVulcan ma większy potencjał: jedno konto do wszystkich dzieci, własny login i możliwość pracy w aplikacji mobilnej. Konto zwykłe nie pozwala pracować w aplikacji mobilnej i dla każdego dziecka wymaga osobnego logowania.

Rodzice nieposiadający obecnie dostępu do Dziennika (klasy pierwsze w rozpoczynającym się roku szkolnym) uzyskają jednorazowe kody dostępu (do realizacji w aplikacji lub platformie internetowej) na pierwszym spotkaniu z wychowawcami we wrześniu.

Zachęcamy do jak najszybszego uruchomienie procesu aktualizacji. Poniżej znajdują się filmy i dokumentacja pomocne przy wykonaniu tego zadania.

Aktualizacja konta Rodzica

Aktualizacja konta Uczniowie poniżej 13 lat

Aktualizacja konta Uczniowie powyżej 13 lat

Aktualizacja konta mobilna